تعمیرات مبل در تهران و کرج 09109884388

گروه تولیدی خدماتی هیواد با دو دهه فعالیت در عرصه خدمات بازسازی و نوسازی تخصصی و تعمیرات مبل راحتی ، اداری و استیل و انواع مبلمان سلطنتی به عنوان معتبرترین مرکز ارائه خدمات در این حوزه شناخته می شود.

تعمیرات مبل در تهران و کرج 09109884388

گروه تولیدی خدماتی هیواد با دو دهه فعالیت در عرصه خدمات بازسازی و نوسازی تخصصی و تعمیرات مبل راحتی ، اداری و استیل و انواع مبلمان سلطنتی به عنوان معتبرترین مرکز ارائه خدمات در این حوزه شناخته می شود.

تعمیرات مبل یکی از شاخه های تخصصی حوزه مبلمان محسوب می شود و فنی کار در این حوزه به رفع ایرادات پیش آمده در ساختار و محتوای مبل می پردازد.

تعمیرات مبل به سبب اینکه جانی دوباره به مبلمان شما خواهد بخشید از آن با عنوان نوسازی مبلمان نیز یاد می شود زیرا قسمت های اسیب دیده و قدیمی مبل تعویض و تعمیر می شوند تا کارایی و مقاومت اولیه مبل بدان بازگردد.

تعمیرات مبل می تواند تمامی موارد از رفع کوچکترین خراشیدگی روی مبل ، تعویض محتوای مبل ، فنر ، تسمه و حتی فریم مبل را در بر گیرد و این موارد بنا به صلاح دید تعمیرکار و یا درخواست مشتریان انجام می شوند.

تعمیرات مبل دارای مراحل متعددی است که ابتدا به درخواست مشتریان کارشناس به محل اعزام می شوند و یا به صورت غیر حضوری میزان خرابی و تعمیرات مورد نیاز ارزیابی می گردد و در برخی موارد جزئی در محل تعمیرات رو مبل صورت می پذیرد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل یکی از زیر شاخه های اصلی صنعت مبل می باشد و به کلیه ی عملیاتی که بر روی کلاف خام و اسکلت اولیه مبل انجام می شود تا به مرحله بهره برداری برسد ، رویه کوبی می گویند و به افرادی که در این صنعت مشغول به فعالیت هستند ، رویه کوب گویند.

رویه کوبی مبل سخت ترین حرفه در صنعت مبل می باشد و رویه کوب مبل باید در کنار حفظ زیبایی و کیفیت نهایی کار ، استحکام بندی رویه مبل را مد نظر داشته باشد زیرا  مرحله نقش اصلی را در تعیین دوام و طول عمر مبل ایفا می کند.

رویه کوبی مبل به دوسته ی رویه کوبی رو کلاف خام یا تازه و روکوبی بر روی کلاف قدیمی یا شکسته (تعمیری) که از آن با عنوان تعمیرات مبل نیز یاد می کنند و این وجه مشترک بین دو حوزه تعمیرات و ساخت مبل است.

رویه کوبی مبل روی فریم خام یا همان کلاف خام شامل مواردی از قیبل فنر بندی مبل ، تسمه بندی ، پر کردن محتوای داخلی (پنبه ، ابر ، اسفنج و …) ، الگوگیری پارچه ، پارچه کوبی مبل ، نصب سرمه و نوار های کنار مبل و در آخر در صورتی که نیاز به لکه گیری باشد (مبلمان فریم رنگی) عملیات لکه گیری انجام خواهد شد.

روکوب مبل تعمیری نیز همانند رویه کوبی در نوع کلاف خام می باشد اما با این تفاوت که ابتدا محتوای داخلی مبل را خالی نموده و در صورتی که فریم مبل اسیب دیده باشد ، ابتدا فریم مبل را تعمیر نموده و پس از استحکام بخشیدن به فریم مبل ، رویه کوبی روی مبل آغاز می شود و همچنین مشتریان می توانند رویه و طرح نهایی مبل را انتخاب نمایند.

مزایای رویه کوبی مبل تعمیری چیست؟

مبلمان نیز مانند سایر کالایی های ضروریی زندگی پس از مدتی استفاده قدیمی و فرسوده می شوند و اولین راه حلی که ممکن است به ذهن برسد تعویض مبلمان خواهد بود ، اما اگر سری به بازار مبل زده باشید از قیمت های بالای یک دست مبل جدید مطلع خواهید شد و ممکن است نظر و تصمیم شما را تحت تاثیر قرار دهد و از داشتن مبلمان جدید ناامید شوید.

از قیمت های نجومی مبل های جدید که بگذاریم بزرگترین دغدغه پیدا کردن یک دست مبل جدید متناسب با سلیقه و دیزاین محیط خانه و دل کندن از مبل های قدیمی خواهد بود ، اگر مبل های قدیمی شما هنوز استحکام خوبی دارند می توانید به وسیله ی تعمیرات مبل و روکوب مبل آنها را از حالت قدیمی و خسته کننده به حالت جدید و دلخواه خود تغییر دهید.

حفاظت از محیط زیست یک از مهم ترین مزایای رویه کوبی مبلمان قدیمی و تعمیری می باشد چرا که از دور ریزی متریال داخلی مبلمان و فریم چوبی مبلمان تا مقدار بالایی جلوگیری می شود و تنها موارد معیوب دور ریزی می شوند.

در این روش رویه کوب برای محکم کاری و افزایش کیفیت کار خود ابتدا به وضعیت فنر ها و تسمه های درونی مبل نیز رسیدگی خواهد کرد تا در صورت نیاز تعمیر یا تعویض تسمه و فنر مبل را انجام دهد.

نحوه نوسازی مبلمان به روش رویه کوبی

مبلمان قدیمی از لحاظ زیبایی و نوستالژی برای ما اهمیت بسیار بالایی دارند و آنها یاد آور خاطرات تلخ و شیرینی فراوانی برای ما هستند و  بسیاری از ما همواره در تلاش برای حفظ این میراث ارزشمند هستیم ، یکی از مزیت های اصلی رویه کوبی مبل این است که می توانید مبلمان قدیمی خود را در طرح و تازه دلخواه خود حفظ نمایید.

امروزه متخصصین تعمیرات مبل با ارائه بهترین روش های رویه کوبی روی مبلمان می توانند ساختار و طرح مبلمان شما را محتول سازند و شما می توانید از آنها انتظار یک دست مبل در طرح و شمایل طرح قبلی سرویس مبل خود داشته باشید.

مهمترین بخش در رویه کوبی مبل انتخاب نوع پارچه مبل ، فوم ها و متریال مورد نیاز رویه کوب کار مبل است و یک متخصص خبره و مجرب به خوبی انواع پارچه های مبل و متریال مرغوب را می شناسد و می تواند مشتری را در انتخاب گزینه مناسب و دلخواه کمک نماید.

درست است که رنگ و زیبایی پارچه بسیار مهم است و جزئی از ترکیب رنگ بندی محیط خانه یا محل کار خواهد بود ، اما نوع استفاده از مبلمان نیز نکته ای است که باید در انتخاب پارچه برای روکوب مبل بدان توجه کنید.

در کل اگر مبلمان را در نشیمن خانه برای مدت طولانی استفاده می کنید از پارچه ای ضخیم تر و با دوام تر و از پارچه های زیباتر که دوام پایین تری دارند برای موارد کم مصرف استفاده نمایید و حتما در زمان انتخاب پارامتر تمیز کاری مبل را نیز مد نظر داشته باشید.

نوع پارچه مبل روی هزینه رویه کوبی مبل تاثیر گذار خواهد بود چرا که نوع پارچه تعیین کننده مهارت ، دقت و زمان کاری رویه کوب خواهد بود.

در بحث رویه کوبی مبل یا همان روکوب مبل لازم است اجازه دهید تا شرکت تعمیرات مبل از بهترین متریال برای رویه کوبی استفاده نماید شاید در درجه اول هزینه ای بسیار بالا به نظر برسد اما در حقیقت در هزینه های خود صرفه جویی نموده اید و تا سالها از خرید مبلمان جدید و هزینه تعمیرات مبل مصون خواهید ماند.

روکوب مبل در منزل

رویه کوبی مبل در منزل یکی از خدماتی است که شرکت های معتبر خدمات تعمیرات مبل در حال ارائه آن هستند ، همانطور که اشاره کردیم رویه کوبی یک راه حل کم هزینه برای نوسازی مبلمان به جای صرف وقت و هزینه برای جایگزینی آنها است.

عملیات رویه کوبی مبل در منزل با باز نمودن پارچه رو مبلی آغاز شده و بعد از آن می توان به راحتی وضعیت تسمه ، فنر ، فریم مبل را به راحتی بررسی نموده و در صورتی که اسکلت خام آن دارای استحکام و کیفیت لازمه باشد با صلاح دید مشتری برای رویه کوبی به کارگاه منتقل می گردد.

رویه کوبی مبل در منزل تنها  در موارد جزئی و قابل حل در محل انجام پذیر است و در غیر این صورت ُبا توجه به ضرورت استفاده از ابزار های کارگاهی و ریخت و پاش فراوان مبل این امر در منزل و یا محل کار شما ممکن نخواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی